Podgląd projektu
Serwis internetowy, landing page oraz kampania reklamowa
Na potrzeby konkursu klienta z branży finansowej przygotowaliśmy zestaw rozwiązań online: serwis internetowy oraz kampanię reklamową. Istotnym aspektem wdrożenia było przygotowanie Key Visuala kampanii, który wyznaczył wiodący przekaz dla całego projektu.
Konkurs miał za zadanie zaangażować użytkowników i zachęcić do korzystania z rozwiązań mobilnych (w tym aplikacji bankowej). Poza celem informacyjno-dydaktycznym promował pozytywny wizerunek marki.
Koncepcja konkursu opierała się na telewizyjnym show zza oceanu - zadaniem użytkownika było jak najszybsze oszacowanie kwoty zakupów i wykonanie przelewu przy pomocy aplikacji mobilnej banku. Natomiast naszym zadaniem było przygotowanie stabilnego, szybko działającego rozwiązania online, dostosowanego do przeglądania na smartfonach (a więc z podejściem mobile first), które sprawnie i intuicyjnie obsłuży uczestników konkursu.